שיווק וענווה: איך לשווק בלי להרגיש כמו פחית קולה | אברהם לוי

בס"ד

"מה לי ולכל הקטע הזה של השיווק?", "מה אני פחית פפסי על המדף?", "מה אני, יחצ"ן?". השאלות האלו מלוות בעלי עסקים רבים שגדלו על ערכים של ענווה, צניעות ועולם פנימי. עבורנו, הפנייה לעולם שבחוץ כדי "לשווק את עצמנו" מרגישה לפעמים כמו מלחמה פנימית נגד הטבע שלנו. החיכוך הזה מעייף, ואולי בגללו אנחנו לפעמים חולמים על "בוס" או דמות מסתורית שתיקח את הכל עליה ותשאיר אותנו באזור הנוחות.


הבריחה לאזור הנוחות
הקול הפנימי הזה גורם להרבה אנשים להימנע מהעצמאות או להישאר "קטנים". נוח לנו לא לקחת אחריות על השיווק, פשוט לעשות את העבודה וללכת הביתה. אבל האמת היא שמי שבוחר להיות עצמאי, בוחר לצאת מאזור הנוחות כדי להביע משהו גדול יותר.


שיווק כדרך להביע את האור שבך
יש אנשים שיוצאים לעצמאות בגלל החלום הכלכלי, ויש כאלו שרוצים ליצור משהו עצמי. אבל המדרגה הגבוהה ביותר היא הרצון להביע את הייחודיות שלך בעולם. לא מתוך גאווה, אלא מתוך הבנה שהקדוש ברוך הוא חנן אותך באור ובגוון מיוחדים, וזו השליחות שלך לגלות אותם לעולם.


שיווק אמיתי הוא לא "מיתוג" כדי לנפח את האני. שיווק הוא שופר. הוא הכלי שמאפשר לך להתבטל לשליחות שלך ולהפוך לצינור שדרכו עובר השירות או המוצר שלך למי שבאמת זקוק לו.


התרגיל: להתרגל להיות
טעינו לחשוב שענווה פירושה לסתום את המבוע הפנימי או להיעלם. ענווה אמיתית היא להכיר בכך שיש לך יכולת לעזור לאחרים, ולתת ליכולת הזו ביטוי.
אם אתה נותן שירות – פשוט ליידע את הציבור שאתה כאן בשבילם.
אם אתה מוכר מוצר – אל תתבייש בכך שה' חנן אותך במוצר הזה.
שיווק הוא בסך הכל הדרך "לפתוח סתימות" ולאפשר לאור האלוקי שבקרבך לצאת החוצה ולהועיל לעולם.


הגיע הזמן לפרוץ את המחסום
מרגישים שהקונפליקט בין השיווק לערכים שלכם עוצר אתכם? אתם לא חייבים להפוך למישהו אחר כדי להצליח. אני מזמין אתכם ללמוד איך לשווק מתוך חיבור לייחודיות ולשליחות שלכם, ולפרוץ דרך עסקית וכלכלית באמת.

 לתיאום פגישת ייעוץ אישית עם אברהם לוי 

לחץ כאן